دسته بندی محصولات

بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی

امروزه، در حوزه پزشکی و سلامت دستگاه های بسیار زیادی با قابلیت های فراوان به تولید رسیده اند که هر یک وظیفه خاصی را بر عهده دارند. دندانپزشکی نیز جزو حوزه هایی محسوب می شود که مستثنی از این قائده نبوده و شاهد پیشرفت زیاد آن بوده ایم. دستگاه های پیشرفته ای نظیر دستگاه رادیوگرافی جزو تجهیزات بسیار کاربردی این حوزه به شمار می روند‌. انتخاب بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی از اهمیت زیادی برخور دار است.

بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی

در واقع عملیات رادیوگرافی دندانپزشکی شامل یک روش‌ کاملا سریع و دقیق می باشد که جهت تشخیص آبسه دندان، پوسیدگی، نقایص فک و دندان و دیگر ناهنجاری ها و آسیب ها از آن استفاده خواهند کرد. اگرچه رادیوگرافی شامل دو دسته اصلی داخل دهانی و خارج دهانی می باشد اما در هر مورد از یک دستگاه مخصوص استفاده می کنند. از جمله کاربردهای بسیار مهم و ضروری بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی شامل مشاهده پوسیدگی و ریشه دندان و حتی مورد بررسی قرار دادن قسمت هایی چون قسمت استخوانی اطراف دندان است.

 

برند های محبوب رادیوگرافی دندانپزشکی

 

همانگونه که اشاره شد، رادیوگرافی دندانپزشکی یکی از دستگاه های بسیار پرکاربردی به منظور تصویربرداری از محیط دهان و دندان است. این دستگاه که یکی از تجهیزات بسیار پیشرفته دندان پزشکی به شمار می رود، توسط شرکت های مطرح بسیار زیادی با برندهای مختلفی تولید می گردد. حال اینکه این دستگاه هم اکنون در برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که برخی از این برندهای محبوب عبارتند:

 

 

مطلب پیشنهادی: بهترین اتوکلاو دندانپزشکی

دستگاه رادیوگرافی اوریکس

یکی از محبوب ترین برندهای دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی شامل برند اوریکس است. این برند معتبر ساخت کشور ایتالیا می باشد و در میان بسیاری از برندهای دیگر این دستگاه در زمینه تصویربرداری کیفیت فوق العاده بالایی دارد. دستگاه رادیوگرافی اوریکس را می توانید در انواع مدل های متفاوتی چون مدل AC و مدل DC خریداری نمایید.

ناگفته نماند که این دستگاه در انواع شکل های پایه دار و دیواری نیز طراحی می گردد. از مهم ترین مزیت های این دستگاه همان ارائه تصاویری با وضوح و کیفیت عالی می باشد که همچنین مدت زمان ثبت تصاویر در این دستگاه رادیوگرافی اوریکس بسیار سریع می باشد. دلیل این کیفیت و وضوح تصویر، استفاده از فیلتر آلومینیومی جهت ایجاد وضوح است. البته که انواع مدل های مختلف این دستگاه از استانداردهای ضروری بهره می گیرد و شما می توانید ابن دستگاه فوق العاده با کیفیت را به همراه گارانتی خریداری نمایید.

 

دستگاه رادیوگرافی دگوتزن

از دیگر برندهای بسیار مطرح دستگاه رادیوگرافی می توان به برند دگوتزن اشاره نمود. این برند توسط یکی از شرکت های بسیار مطرح کشور ایتالیا ساخته می شود و از استانداردهای زیادی بهره می گیرد. این برند معتبر دستگاه رادیوگرافی نیز در دو نوع مدل AC و مدل DC به تولید می رسد که می توان آن ها را به صورت مدل های دیواری و پایه دار نیز تهیه نمود.

برند دگوتزن نیز جزو بهترین برندهای پرطرفدار بازار است که کیفیت بسیار بالایی دارد. این دستگاه دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که بهره مندی از بازوهای بسیار انعطاف پذیر از مهمترین مزایای آن به شمار می رود. حال اینکه این بازوها به دستگاه کمک می کنند تا وضوح بیشتری در تصاویر فیلتر آلومینیومی به وجود آید. انواع مختلف برند دگوتزن را می توانید با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه نمایید. به نوعی می توان گفت که این دستگاه جزو بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی موجود در بازار جهان می باشد.

 

دستگاه رادیوگرافی رمدی

نوع دیگری از انواع برندهای مطرح دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی شامل برند مطرح و معتبر رمدی است. این مدل دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی به صورت پرتابل طراحی شده است و می توانید آن را به راحتی جابجا کنید. در واقع این مدل دستگاه حتی به صورت بی سیم طراحی شده و بعد از هر بار شارژ می توانید از آن حدود 400 بار استفاده کنید و این بدان معنیست که دستگاه قدرت شارژ بسیار بالایی دارد.

بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی

تصاویر این دستگاه نیز همانند دیگر برندهای بسیار مطرح و معتبر، عالی و باکیفیت می باشد و فاقد هرگونه تاری است. این وضوح تصویر به نقطه کانونی آن که 0.4 میلی متر می باشد، بستگی دارد. دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی رمدی مجهز به یک محافظ داخلی است که می تواند دوز اشعه را به حداقل برساند. از مهمترین مزیت های این دستگاه شامل، ایمنی بسیار بالا، مجهز به ولتاژ تیوب 70 کیلوولت و خدمات پس از فروش می باشد. برند رمدی ساخت کشور کره جنوبی است که دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش دارد.

 

 

دستگاه رادیوگرافی فریکس

یکی دیگر از بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی یا برند مطرح شامل برند فریکس می باشد. این دستگاه، توسط کشور ایتالیا با کیفیت فوق العاده عالی به تولید می رسد‌. داشتن از گارانتی و خدمات پس از فروش از مهمترین مزیت های خرید بهترین رادیوگرافی دندان پزشکی می باشد. حال چه بسا اینکه دارای استانداردهای لازمه جهت برقراری ایمنی بالا نیز می باشد. برند فریکس در مدل پایه دار طراحی شده است که بازو و پایه آن دو شکن اورجینال هستند.

مهمترین قابلیت این برند محبوب مجهز بودن به صفحه نمایش و تایمر مخصوص می باشد که در این دستگاه کاربردی و به صورت دیجیتالی می باشد. ولتاژ تیوب این برند 70 کیلوولت است که جریان تیوب تولیدی آن نیز 8 میلی آمپر خواهد بود. شاید این دستگاه را بتوان شاهکار ساخته دست انسان دانست که می تواند در فاصله کانونی 20 سانتی متر تصویری بسیار با کیفیت را با وضوح بالا ارائه دهد.

 

مطلب پیشنهادی: نگهداری از یونیت دندانپزشکی

دستگاه رادیوگرافی فیاد

از دیگر برندهای پرطرفدار رادیوگرافی شامل برند فیاد است. این برند را می توان بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی برشمرد که قابلیت بسیار بالایی دارد. این دستگاه با کیفیت ساخت کشور کلمبیا می باشد. این برند معتبر دستگاه رادیوگرافی از نوع پایه دار AC می باشد. حال اینکه مدت زمان اکسپوز این دستگاه از 0.03 الی 1.63 ثانیه خواهد بود. از مزیت های مهم این دستگاه می توان به تایمر تعبیه دیجیتالی آن اشاره نمود. همچنین اینکه بازوهای آن به صورت سه شکن طراحی شده است و مجهز ولتاژ تیوب 65 کیلووات می باشد.

ناگفته نماند که جریان این دستگاه 8 میلی آمپر بوده و دارای عملکردی مجهز به نمایشگر نوع دیجیتالی است که نقطه کانونی آن 20 سانتی متری دارد. این نوع دستگاه رادیوگرافی توسط سنسور هایی چون PSP و RVG کار خواهد کرد و می توانید آن را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمایید.

 

چگونگی خرید بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی

 

امروزه افراد به سلامتی دهان و دندان خود اهمیت بسیار زیادی می دهند و به همین منظور جهت حفظ سلامتی و بهبود شرایط نامطلوب دندان ها از روش ها و تجهیزات بسیار مختلفی استفاده می کنند. بسیاری از این تجهیزات مختص دندانپزشکی ها بوده و جهت کار با آن بایستی تخصص و مهارت بسیار بالایی داشته باشید. به عنوان مثال، کار با بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی به تخصص نیاز دارد و بایستی حتما در مراکز معتبر زیر نظر پزشک متخصص کار رادیوگرافی صورت بگیرد.

اما چگونه و از کجا جهت خرید رادیوگرافی دندانپزشکی اقدام کنیم؟ با پیشرفت علم تکنولوژی، امروزه بستر مناسبی مهیا شده تا با کمک آن بتوان در کمترین زمان ممکن در هر کجایی که هستیم، محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنیم. تجهیزات دندانپزشکی جهان دنتال، یکی از بزرگترین مراکز تخصصی است که سال است در این زمینه فعالیت می کند.

این شرکت مطرح و معتبر، تمامی انواع تجهیزات و محصولات دندانپزشکی، اعم از بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی توزیع می کند. ناگفته نماند که تمامی انواع برندهای محبوب و مطرح در این شرکت به فروش می رسد. حال شما می توانید جهت خرید تجهیزات دندانپزشکی با مشاورین جهان دنتال تماس حاصل فرمایید. همچنین نگهداری از تجهیزات دندانپزشکی امر بسیار مهمی است.

 

مزایای استفاده از بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی

رادیوگرافی یکی از بهترین تجهیزاتی است که امروزه در مطب دندان پزشکی ها از آن استفاده می کنند. اینگونه تجهیزات را به گونه ای طراحی کرده اند که جهت ترمیم برخی از مشکلات به کار می روند. حال اینکه با وجود برندهای مختلفی از رادیوگرافی بایستی در انتخاب بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی به مزیت های این دستگاه توجه ویژه ای داشت. ناگفته نماند که رادیوگرافی در مقایسه با بسیاری از روش هایی چون اشعه ایکس و روش های سنتی و آنالوگ مزایای بسیار زیادی دارد.

این دستگاه قادر است تمامی نقاط پنهان کوچک دور از چشم را به خوبی ببیند و پوسیدگی ها و نقاط آسیب دیده دندان را تشخیص دهد. همچنین با کمک دستگاه رادیوگرافی می توان تمامی عفونت های استخوانی را نیز تشخیص داد.

بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی

اگر دچار بیماری های دندانی چون بیماری لثه، بیماری آبسه ها یا کیست‌ باشید به راحتی با کمک تصویرهای رادیوگرافی این بیماری ها تشخیص داده می شود‌. حتی می تواند رشد تومورهای لثه و دندانی را نیز تشخیص دهد. از دیگر مزیت های این دستگاه می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه ها، کاهش احساس درد و ناراحتی، ارائه تصاویر واضح و با کیفیت و … اشاره نمود.

مهمترین کاربردهای بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی شامل موارد زیر است:

 

  • امکان تشخیص تمام قسمت های پوسیده دندان
  • قابلیت دید تمام ریشه های دندان
  • امکان مشاهده تمامی قسمت های استخوانی دندان
  • قابلیت دید وضعیت دندان های در حال رشد و لثه های عفونی شما
  • دارای مزیت زیست محیطی
  • ایمنی بسبار بالایی جهت انجام برخی از فعالیت های ترمیم و بازسازی
  • مشاهده فوری تصویر دندان به روی صفحه مانیتور

گروه تولید محتوا جهان دنتال

کلمات، قطعه‌های بی‌جان پازل هستند. بازی نوشتن، دمیدن روح یک مفهوم فنی پیچیده در همین کلمات سادهٔ بی‌جان است. ما در مجله جهان دنتال در تلاش هستیم برای شما محتوا های آموزشی و جدید ترین اخبار دنیای دنداپزشکی را فراهم و انتشار دهیم.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

دیدگاه خود را بنویسید

عضویت در خبرنامه جهان دنتال

مطالب کدوم دسته برای شما جذاب تر هست؟

دسته بندی ها

راه های ارتباطی با ما

تلفن: 02166000106 و 02165010085