دسته بندی محصولات

برند های محبوب یونیت دندانپزشکی

یکی از مهم‌ترین تجهیزات هر مطب دندانپزشکی یونیت می‌باشد که انتخاب درست و دقیق آن تاثیر زیادی بر تسلط، آرامش و کیفیت کار دندانپزشک دارد. یونیت دندانپزشکی اولین چیزی است که توجه هر بیماری را در مطب به خود جلب می‌کند به همین دلیل باید به عوامل موثر در خرید درست و دقیق آن دقت کرد. در این مقاله سعی داریم شما را با برند های محبوب یونیت دندانپزشکی آشنا کنیم تا در خرید یونیت دندانپزشکی دچار مشکل نشوید.

برند های محبوب یونیت دندانپزشکی

آشنایی با یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی به صندلی مخصوصی گفته می‌شود که بیمار برای معاینه لثه و دندان خور بر روی آن مستقر می‌شود. تمامی یونیت‌‌ها از قابلیت های یکسانی برخوردارند که هر دندانپزشک برای رفع مشکلات بیمار به آن احتیاج دارد. یونیت دندانپزشکی دارای بخش‌های مختلفی از جمله صندلی، پایه و بازوی یونیت، چراغ یونیت، تابلت، میز دستیار، کاسه کراشوار، دوش آب لیوان و… می‌باشد.

 

معرفی محبوب‌ترین برندهای یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی دارای برندهای مختلفی بوده که هر کدام دارای کارایی و ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌باشد. در ادامه به معرفی برند های محبوب یونیت دندانپزشکی می‌پردازیم:

 

یونیت زیگر V1000 :

یونیت زیگر v1000 از جمله برند های محبوب یونیت دندانپزشکی به شمار می‌رود که توسط شرکت زیگر در کشور چین ساخته می‌شود. از جمله یونیت‌های با کیفیت می‌باشد که دارای استانداردهای ISO و  CE اروپا می‌باشد. این یونیت به دلیل ویژگی‌های زیادی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد که به همین دلیل است مورد توجه خریداران در بازار قرار گرفته است.

به طور کلی یونیت‌هایی که از کیفیت بالایی برخوردار است دارای قیمت بیشتری نسبت به دیگر برندهای آن می‌باشد. اما یونیت زیگر از آن دسته یونیت‌هایی است که با داشتن ویژگی‌های زیاد، دارای قیمت بسیار مناسبی است. به همین دلیل گزینه مناسبی برای خرید به شمار می‌رود.

 

ویژگی های یونیت زیگر v1000

یونیت دندانپزشکی زیگر v1000 دارای ویژگی‌های منحصر به فردی از جمله پوشش ضخیم رنگی بر روی بدنه فلزی، چراغ یونیت با شدت نور 1200 لوکس و… می‌باشد که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

چراغ یونیت به دو صورت هالوژن و LED طراحی شده است که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید انتخاب کنید. همچنین چراغ دارای سنسوری بوده که موجب شده کار کردن با آن بسیار ساده‌تر باشد.

یونیت زیگر دارای موتور 24 ولت 8000 نیوتونی ساخت دانمارک است که علاوه بر داشتن 5 حافظه، بی صدا می‎باشد. همچنین دارای زیر سری دو محوره می‌باشد که از این جهت انتخاب مناسبی برای دندانپزشکان محسوب می‌شود.

تابلت این یونیت 5 شلنگه از بالا است که 3 شلنگ از آنگل، 1 شلنگ از جرمگیر و 1 شلنگ دیگر مربوط به پوآر می‌باشد. این دستگاه نیازی به پیچ کردن به سطح زمین ندارد و می‌توانید آن را حرکت دهید. دسته صندلی آن نیز متحرک بوده و متناسب با نیازتان می‌توانید پشتی صندلی را تنظیم کنید.

برند های محبوب یونیت دندانپزشکی

جنس بدنه یونیت از چرم با کیفیتی ساخته شده که بسیار مستحکم می‌باشد. روکش صندلی قابلیت شستشو دارد و شما متناسب با ضائقه خود می‌توانید هر رنگی را برای یونیت انتخاب کنید.

این یونیت دارای کاسه کراشوار سرامیکی بوده که به هیچ وجه تغییر رنگ نمی‌دهد و قابلیت چرخش تا 90 درجه را دارد. کاسه کراشوار قابلیت اتوکلاو شدن را نیز دارد.

تابلت دستیار مجهز به ساکشن آب و هوایی بسیار قدرتمند و پوآر است که قابلیت کنترل چراغ، لیوان پر کن و کاسه کراشوار را نیز دارد.

 

یونیت شیک طب

یکی دیگر از برند های محبوب یونیت دندانپزشکی، یونیت شیک طب می‌باشد. که ساخت کشور ایران است. محصولات شرکت شیک طب از یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار است.

فرایند استریل کردن یونیت بسیار مهم می‌باشد. یونیت شیک طب دارای قابلیت شستشوی روکش یونیت است که کار را برای ضدعفونی کردن بسیار آسان می‌کند. یونیت شیک طب دارای رنگ‌های مختلف بوده که متناسب با دکوراسین مطب خود می‌توانید رنگ مورد نظر را خریداری کنید.

این یونیت دارای 4 شلنگ از پایین می‌باشد که دندانپزشک می‌تواند بر اساس نیاز، شلنگ دیگری را به یونیت اضافه کند. تمامی تجهیزات درون تابلت قابلیت اتوکلاو دارند.

 

یونیت پارس دنتال K24

یونیت دندانپزشکی پارس دنتال یکی از برند های محبوب یونیت دندانپزشکی که ساخت ایران بوده و اولین ساخت یونیت این شرکت مربوط به سال 1358 می‌باشد که به تدریج با گذشت زمان محصولات با کیفیت بالایی را در بازار عرضه کرد.

یونیت پارس دنتال K24 بدنه‌ای از جنس فلز داشته که مستحکم می‌باشد. این بدنه با پوشش ضخیمی از رنگ الکتروستاتیک پوشیده شده است. این یونیت به دلیل برخورداری از قیمت مناسب، کارایی بالا و سهولت در تعمیر آن در بین دندانپزشکان بسیار محبوب می‌باشد.

یونیت پارس دنتال K24 دارای سیستم‌هایی نظیر آبگرم، ضد برگشت بزاق و پدال پایی استاندارد می‌باشد. این یونیت از امکاناتی همانند کاسه کراشوار چینی، اسکوپ عریض، چراغ با نور سرد و بدون سایه اشاره کرد. همچنین مجهز به مخزن آب اضطراری می‌باشد که از قابلیت اضافه کردن آب و مواد ضدعفونی برای استریل کردن مسیر یونیت نیز برخوردار می‌باشد.

 

یونیت فرینو مدل فیدار

یونیت فرینو مدل فیدار نیز ساخت کشور ایران می‎باشد که از 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار است. این یونیت دارای زیر سری دو محوره بوده و قابل تنظیم برای اطفال می‌باشد. موتور این یونیت 24 ولت بی صدا بوده که از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

یونیت فرینو مدل فیدار دارای روکش با کیفیت بوده که در 50 رنگ قابل ارائه می‌باشد. کاسه کراشوار آن سرامیکی بوده که قابلیت چرخش 90 درجه دارد. چراغ این یونیت از نوع LED می‌باشد که دارای شدت نور 12000 و 24000 لوکس است.

برند های محبوب یونیت دندانپزشکی

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سینی ابزار، تابلت دستیار، پوآر آب و هوا، مخزن آب اضطراری، گیج نمایشگر هوا، تابوره و… اشاره کرد.

 

کلام آخر

یونیت دندانپزشکی تاثیر زیادی در روند درمان و کارایی مطب دارد و به همین دلیل آشنایی با برند های محبوب یونیت دندانپزشکی کمک زیادی به شما در انتخاب یک یونیت خوب می‌کند. یونیت شیک طب، پارس دنتال، زیگر V1000 و فرینو مدل فیدار از جمله برندهای محبوب یونیت به شمار می‌روند که هر کدام دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید تجهیزات دندانپزشکی مطمئن به سایت جهان دنتال مراجعه کنید.

گروه تولید محتوا جهان دنتال

کلمات، قطعه‌های بی‌جان پازل هستند. بازی نوشتن، دمیدن روح یک مفهوم فنی پیچیده در همین کلمات سادهٔ بی‌جان است. ما در مجله جهان دنتال در تلاش هستیم برای شما محتوا های آموزشی و جدید ترین اخبار دنیای دنداپزشکی را فراهم و انتشار دهیم.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

دیدگاه خود را بنویسید

عضویت در خبرنامه جهان دنتال

مطالب کدوم دسته برای شما جذاب تر هست؟

دسته بندی ها

راه های ارتباطی با ما

تلفن: 02166000106 و 02165010085