دسته بندی محصولات

بهترین دستگاه روتاری اندو

بهترین دستگاه روتاری اندو

دستگاه روتاری دندانپزشکی یا دستگاه اندو سبکی نو و رشد یافته در بهبود ریشه دندان می باشد و به جامعه دندانپزشکی کمک فراوانی می کند ، که به آسانی و تمرکز بالا در کار های مناسب به متخصصین دندان ارائه داد.

بهترین دستگاه روتاری اندو را که به آن دستگاه اندو هم گفته می شود می تواند  حرکت های بسیار ریز و حساسی را تولید کند و باعث خالی شدن کانال های ریشه دندان شود که این حرکت باعث می شود جراحی های دندانپزشکی با سرعت بیشتر انجام شود.

یکی از موثر ترین فواید استفاده از دستگاه روتاری دندانپزشکی یا موتور اندو در درمان ریشه ویا عصب کشی دندان است که مورد توجه بیماران قرار می گیرد و موجب کاهش قابل توجه ای در  بروز درد پس از درمان است که با به خاط سپردن فوایدی مثل بالا رفتن سرعت در انجام درمان و کاربری سهل و آسان ، استفاده از این دستگاه را بسیار سودمند و دوست داشتنی کرده است .

این راه جایگزینی مناسب برای کنار گذاشتن راه های سنتی شده است. تمرکز و سرعت بالای این دستگاه ، باعث درد کمتری برای درد بیماران می شود به همین دلیل این دستگاه بسیار مناسب برای استفاده دندانپزشکان می باشد.

عصب کشی دندان ها به خاطر بیرون راندن عوامل شکل دهنده بیماری و مواد های عفونی موجود در پالپ دندان انجام می شود. که موجب می شود این مواد عفونی از دهان خارج شود تا دندان ها از آسیبی که میکروب ها به آن وارد می کنند در امان باشند.

دندانپزشکان پس از بررسی عکس رادیوگرافی باید مقدار طول کانال ریشه را معین کند تا منطقه پایان درمان تشخیص داده شود و نسوج پری اپیکال دچار خرابی و مشکل نشود.  این کار به وسیله دستگاه اپکس فایندر یا اپکس لوکیتور انجام می پذیرد. که این دستگاه ها از تجهیزات اندو لازم در مطب های دندانپزشکی هستند. پیدا کردن بهترین دستگاه اندو روتاری کار پیچیده ای نیست و با کمی دقت می توان بهترین آن را پیدا کرد.

موتور اندو یا اندو روتاری صدای بسیار کمی دارد و این امکان را برای پزشکان آماده می کند تا در محیطی آرام و با دقت بیشتری کار خود را انجام دهد.فناوری AutoReverse  استفاده شده در این دستگاه کمک بسزایی به دندانپزشکان میکند که موجب می شود در جهت عکس خود کار کند و از همان راهی که وارد دهان شده از همان مسیر هم  می تواند خارج شود و آسیبی به نواحی دیگر دهان و دندان نرساند.

 دستگاه روتاری وودپکر

دستگاه روتاری وودپکر جزء بهترین دستگاه روتاری اندو در بازار به فروش می باشد که دارای خصوصیت ها و مزایایی است که می تواند نیاز یک دندانپزشک را رفع کند و به علاوه از قیمت و کیفیت بسیار مناسبی نیز نسبت به نمونه های مشابه خود برخوردار است. دستگاه وود پکر دارای هندپیس سبک بیسیم با طراحی ارگونومیک می باشد. دارای صفحه نمایش OLEDو شارژ وایرلس (بدون اتصال الکتریکی) می باشد. استفاده از بسیار راحت و سازگار با فایل های رسیپروکال می باشد.

این دستگاه مجهز به گیربکس 15.5:1 ، شارژ وایرلس و دارای 9 حافظه برای سهولت کار با تمامی فایل های روتاری می باشد. سرعت قابل کنترل بین 100 تا 1.000 دور در دقیقه (بالاترین دور بین دستگاه های موجود در بازار) دارد و گشتاور قابل تنظیم بین 0.6 تا 5.0 نیوتن سانتی متر است. باطری این موتور اندو روتاری از نوع لیتیوم یون َشارژی با ظرفیت 2600 mAh است و آلارم باطری دارد. این دستگاه قابلیت چرخش آنگل برای دندانپزشکان چپ دست و راست دست وجود دارد. آنگل این اندو روتاری دارای قابلیت اتوکلاو ابل و پوش باتن است.


دستگاه روتاری اندو NSK

دستگاه روتاری اندو NSK را که یکی از بهترین دستگاه روتاری اندو است ساخت کشور ژاپن می باشد و موتور اندودنتیکی آن دارای طیف گسترده ای از تنظیمات گشتاور و سرعت  می باشد ، قابل استفاده با تمام مارک های فایل های Ni-Ti و دارای عملکرد auto-reverse می باشد زمانی که سطح گشتاور پیش تعیین شده است ، بیش از حد بوده و می توان آن را تنظیم کرد. عملکرد خودکار معکوس دارد.

به علت ویژگی هایی مانند ال سی دی غیر انعکاسی ، اطمینان کامل حاصل شده است. صفحه نمایش ، برای دید کامل و تحویل طراحی شده است. NSK دارای سیستم آیکون برای تأیید اطمینان اپراتور پد کنترل کامپکت شیک و سوئیچ دو طرفه روشن / خاموش بلافاصله پاسخگو است و همیشه در دسترس است. دارای هد کوچک و قابل نصب در 6 وضعیت مختلف و باطری شارژی با ظرفیت بالا می باشد.

 

گروه تولید محتوا جهان دنتال

کلمات، قطعه‌های بی‌جان پازل هستند. بازی نوشتن، دمیدن روح یک مفهوم فنی پیچیده در همین کلمات سادهٔ بی‌جان است. ما در مجله جهان دنتال در تلاش هستیم برای شما محتوا های آموزشی و جدید ترین اخبار دنیای دنداپزشکی را فراهم و انتشار دهیم.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

دیدگاه خود را بنویسید

عضویت در خبرنامه جهان دنتال

مطالب کدوم دسته برای شما جذاب تر هست؟

دسته بندی ها

راه های ارتباطی با ما

تلفن: 02166000106 و 02165010085