دسته بندی محصولات

بهترین یونیت دندانپزشکی

بهترین یونیت دندانپزشکی

از مهم ترین وسایل موجود در مطب دندانپزشکی ، یونیت دندانپزشکی می باشد. به بیان دیگر رکن اصلی یک دندانپزشکی خوب از نظر بیماران ، یک یونیت دندانپزشکی خوب است ؛ زیرا اولین وسیله ای که به چشم می آید یونیت دندانپزشکی است به علاوه این وسیله میز کار شماست و باید برای انتخاب آن ، تمامی عوامل تاثیرگذار را در نظر گرفت. انتخاب بهترین یونیت دندانپزشکی ، که هم قیمت مناسبی و هم کیفیت خوبی داشته باشد کار پیچیده ای نیست. در اینجا نمونه هایی از یونیت دندانپزشکی را به شما ارائه می دهیم.

گران ترین یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی مدل دیپلمات : محصولی با کیفیت ، ساخت کشور اسلواکی که دارای طراحی ارگونومیک ، زیبا و جذاب است. دارای 2 دستگاه سیستم فایبر اپتیک برای شلنگ توربین و ایر موتور همراه با پوآر آب و هوای لوزانی ، مجهز به روکش صندلی با کیفیت بالا و قابل شستشو در 16 رنگ مختلف ، یکی دیگر از مزیت های یونیت دندناپزشکی مدل دیپلمات سیستم ایمنی توقف در برابر مانع ( Anti Crash ) و توقف هنگام کار با اینسترومنت است.

یونیت دندانپزشکی مدل بلمونت : یکی از بهترین یونیت های دندانپزشکی تولید شرکت بلمونت ژاپن است که دارای ساکشن جراحی فوق العاده قوی می باشد. یونیت مدل بلمونت دارای سیستم bio free ، مجهز به سیستم شستشوی هندپیس ها ، مجهز به شیرهای برقی و شلنگ های با کیفیت است.  از ماندگاری بالایی برخوردار است ، مجهز به نگاتوسکوپ فیلم تک دندان ، تجهیز شده به چراغ سنسوری با شدت نور قابل تغییر، بی نیاز از تماس دست ، قابلیت نصب ۳ هندپیس ( توربین ، آنگل یا ایرموتور ) ، دارای MASTER KEY به منظور قطع دلخواه آب و هوا بدون نیاز به خاموش کردن یونیت.

یونیت سیرونا

یونیت دندانپزشکی مدل سیرونا : یکی از بهترین یونیت دندانپزشکی مدل سیرونا ساخت آلمان است که دارای سیستم ایمنی توقف در برابر مانع و توقف هنگام کار با اینسترومنت می باشد ،

زیرسری آن 3 محوره پنوماتیک است و برای کودکان نیز تنظیم می شود. مجهز به پد قابل اتوکلاو تابلت ، تجهیز شده به صفحه کلید الکترونیکی و قفل بازوی تابلیت پنوماتیک ، دارای پدال چند کاره با قابلیت کنترل صندلی و چراغ و چیپ بلوئر ، آب توریبن ، دوربین داخل دهانی و… ،

یونیت بلمونت

یونیت دندانپزشکی مدل کاستلینی : یکی دیگر از بهترین یونیت های دندانپزشکی مدل کاستلینی می باشد که تولید کشور ایتالیا است. مجهز به میکروموتور هندی پاور LED ، میکروموتور ایمپلنتور  LED تشک مموری فوم ، دارای روکش با کیفیت ، قابل شستشو و قابل ارائه در 8 رنگ متفاوت ، و دارای ساکشن آبی  و هوایی قدرتمند همراه با فیلتر ساکشن است.

بهترین یونیت دندانپزشکی قیمت مناسب

یونیت پارس دنتال k24 : جزء بهترین یونیت دندانپزشکی می باشد که دارای تابلت 3 شلنگ از بالا است و مجهز به زیر سری 2 محوره ، ساکشن آبی و تابوره می باشد. همچنین دارای فوت کنترل است و اتصال آن به زمین است. یونیت پارس دنتال k24 مدت هاست که به عنوان یک یونیت دندانپزشکی با قیمت مناسب و کیفیت عالی مورد توجه قرار گرفته است.

 

یونیت زیگر v1000 : یکی از پر طرفدار ترین یونیت های دننپزشکی در بازار همین مدل است ، که مورد استقبال بیشتر دندانپزشکان قرار گرفته است.

زیگر v1000 دارای سیستم ۵ شلنگه شامل سه شلنگ آنگل و توربین و یک پوآر و یک نگهدارنده جهت لایت یا پیزو است از ویژگی های آن می توان به قابلیت کنترل صندلی از سه مکان ، چراغ ال ای دی ، قفل بادی بازو ، قفل نگهدارنده ، صفحه نگاتسکوپ و چرخش ۹۰ درجه باکس یونیت اشاره کرد به علاوه این وسیله مجهز به ساکشن آبی و هوایی همراه با فیلتر و قابلیت نصب ساکشن جراحی است.

دارای قابلیت تنظیم حافظه صندلی با سیستم سنسور زاویه بدون خرابی می باشد. این محصول در 12 رنگ متفاوت در بازار عرضه شده است و تجهیز شده به موتور صندلی ۲۴ ولت دی سی دانمارکی بی صدا همراه جک گازی کمکی است.

یونیت زیگر v1000

یونیت پارس طب صدف : مجهز به تابلت دستیار با قابلیت کنترل کامل صندلی و چراغ می باشد و همچنین دارای موتور گیربکسی 220 ولتی می باشد. زیر سری آن دارای ویژگی دو محوره است و قابلیت کنترل برای کودکان را دارد. یکی از دلایل قرارگیری این یونیت در میان لیست بهترین یونیت دندانپزشکی قیمت مناسب آن است.

به علاوه روکش صندلی های قابل شست و شو و بسیار با کیفیت در رنگ بندی های مختلف را دارد. یونیت دندانپزشکی مدل پارس طب صدف دارای باکس یونیت متصل به صندلی همراه با کاسه کراشوار سرامیکی  متحرک و ساکشن آبی و هوایی می باشد. پارس طب صدف مجهز به پدال چند منظوره با قابلیت کنترل صندلی و چراغ است.

یونیت پارس طب صدف

یونیت زیگر u100 : یونیت دندانپزشکی زیگر U100 دارای قابلیت استفاده از ۳ نوع مختلف اینسترومنت در دستگاه به همراه سیستم قفل۱ مرحله ای نگهدارنده شیلنگ های تبلت می باشد. تولید و حالت این یونیت صندلی بر اساس مدلStern Weber  ایتالیا و مناسب جهت جراحی می باشد. این محصول باعث صرفه جویی در وقت دندان پزشک در حین کار با قابلیت کنترل کامل دستگاه از سه مکان پنل پزشک ، پنل دستیارو پدال پاپنل پزشک و دستیار Touch Screen و مجهز به نگاتسکوپ بر روی پنل پزشک است.

یونیت دندانپزشکی زیگر U100 مجهز به AIR Control Lock برای تنظیم آب و هوای تمامی اینسترومنت ها با دسترسی آسان برای پزشک است. دارای پوار ۱۸۰ درجه جهت راحتی پزشک و سینی مقاوم در برابر ضربه و تغییر رنگ است. عدم لرزش دستگاه در حین کار و مجهز به بورد توربین۴ سوراخه و فایبر اپتیک است. یونیت زیگر همواره جز لیست بهترین یونیت دندانپزشکی بوده است که مدل u100 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مجهز به پوار دستیار و قابلیت کنترل ساکشن آب و هوای مجهز به سنسور با قابلیت تنظیم مکش ساکشن هوایی وباقراردادن لایت کیور یا جرم گیر بر روی تبلت دستیار است.

یونیت زیگر u100

یونیت شیک طب : یونیت شیک طب مدل SC100 طراحی بسیار مدرن و جذاب می باشد و از نظر امکانات دارای آپشن ‌های بسیار کاربردی می باشد. این یونیت تابلت دارای ۴ شلنگ از بالا یا پایین می باشد که قابلیت اضافه نمودن شلنگ پنجم نیز در یونیت شیک طب وجود دارد.

یونیت شیک طب دارای موتور جکی بسیار بی صدا و حافظه ‌دار ساخت لیناک دانمارک است که ۲۴ ولت بوده و ۸۰۰۰ نیوتون نیرو را تحمل می‌نماید. از طرف دیگر ، چراغ LED آن ۲۲۰۰۰ لوکس ، همراه با سنسور No touch و قابلیت تنظیم شدت نور می‌باشد. زیر سری بیمار دو محوره است و برای کودکان نیز قابلیت تنظیم دارد. از طرفی، روکش صندلی با کیفیت در رنگ‌های مختلف موجود بوده و قابلیت شستشو دارند.جعبه‌ یونیت متصل به صندلی دارای کاسه کراشوار سرامیکی متحرک و ساکشن آبی و هوایی می‌باشد. علاوه بر آن، پدال یونیت چند منظوره است که به کمک آن می‌توان صندلی و چراغ را کنترل نمود.

گروه تولید محتوا جهان دنتال

کلمات، قطعه‌های بی‌جان پازل هستند. بازی نوشتن، دمیدن روح یک مفهوم فنی پیچیده در همین کلمات سادهٔ بی‌جان است. ما در مجله جهان دنتال در تلاش هستیم برای شما محتوا های آموزشی و جدید ترین اخبار دنیای دنداپزشکی را فراهم و انتشار دهیم.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

دیدگاه خود را بنویسید

عضویت در خبرنامه جهان دنتال

مطالب کدوم دسته برای شما جذاب تر هست؟

دسته بندی ها

راه های ارتباطی با ما

تلفن: 02166000106 و 02165010085